"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

АМКУ: Нацкомісія має змінити порядок формування оптової ринкової ціни на електроенергію

П'ятниця, 18 вересня 2015, 18:26

Антимонопольний комітет зобов'язав Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) змінити порядок формування прогнозної оптової ринкової ціни (ОРЦ) електроенергії.

Про це повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв на прес-брифінгу в Українському медіа-центрі, зазначається на сайті Міненерговугілля.

За його словами, 17 вересня 2015 року АМКУ затвердив рекомендації НКРЕКП щодо усунення недоліків у механізмі формування оптової ринкової ціни на електрику.

"НКРЕКП має розробити і затвердити порядок формування прогнозної оптової ринкової ціни з урахування граничної ціни системи щодо вугілля та умовно постійних витрат суб’єктів генерації ", - повідомив Терентьєв.

Реклама:

"Результативна частина - це розробити порядок формування ОРЦ з урахуванням граничної ціни системи щодо вугілля і з урахуванням умовно-постійних витрат суб'єктів генерації, а також розробити документ, відповідно до якого здійснюється калькулювання граничної ринкової ціни. Інформація про рекомендації буде опублікована на сайті АМКУ", - цитує Терентьєва "Інтерфакс-Україна".

Він додав, що впродовж 10 днів НКРЕКП має надати відповідь АМКУ, у який спосіб будуть враховані надані рекомендації.

Як зазначається, відповідне рішення ухвалене в рамках розгляду за зверненням енергохолдингу "ДТЕК".

Терентьєв нагадав, що АМКУ в червні цього року розпочав комплексне дослідження ринку енергетики, й наразі комітет отримав 90% всієї необхідної інформації для аналізу. Дослідження охоплює всі сегменти ПЕК.

Раніше повідомлялося, що 28 липня ДТЕК звернувся в АМКУ із заявою про порушення законодавства про захист економічної конкуренції при визначенні прогнозної оптової ринкової ціни (ОРЦ) на електроенергію. 

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!