"Укрзалізниця" відновила продаж квитків через Інтернет

Середа, 12 серпня 2015, 12:00

Продаж електронних квитків через мережу Інтернет вже відновлено.

Про це йдеться у повідомленні "УЗ".

Як зазначається, після тимчасових збоїв у роботі, що виникли 11 серпня,  система знову запрацювала  о 17:55. "Укрзалізниця" просить у клієнтів вибачення за тимчасові незручності.

У період, коли відбувалися збої у роботі програмного забезпечення автоматизованої системи (з 13:58 до 15:03 та з 16:36 до 17:55), залізничні каси працювали у звичному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів. 

Реклама:

Наразі роботу онлайн-системи продажу квитків повністю відновлено.

Для з’ясування причин та запобігання повторенню ситуації буде проведено службове розслідування, йдеться у повідомленні.

Як повідомлялося раніше, IT-підрозділ "Укрзалізниці" створює власне програмне забезпечення, щоб позбутися залежності від підрядника - ТОВ "УнIT" і виключити фінансові зловживання.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!