"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Російський олігарх Абрамович вклав мільйони в рекламу

Вівторок, 14 липня 2015, 20:49

Абрамович очолив пул інвесторів, що вклав 21 млн доларів в ізраїльську компанію AnyClip Media, яка постачає відеоконтент для інтернет-реклами.

Про це пише РБК з посиланням на повідомлення ізраїльської компанії AnyClip Media.

Як повідомляється, AnyClip Media оголосила про завершення нового раунду щодо залучення інвестицій, в рамках якого вона отримала близько 21 млн доларів. При цьому одним з найбільших інвесторів стала компанія Ervington Investments, що представляє інтереси російського бізнесмена Романа Абрамовича.

 "За допомогою додаткових коштів ми продовжимо створення нашої революційної платформи, що забезпечує власникам сайтів, рекламодавцям і власникам контенту найкращі і найбільш безпечні рішення з просування онлайн-відео", - пояснив глава AnyClip Орен Науман.

Реклама:

Розроблена AnyClip технологія забезпечує додаткові можливості рекламодавцям, які розміщують рекламу в інтернеті, і сайтам-рекламоносіїв.

Співпраця з найбільшими кіностудіями, в тому числі Warner Brothers і Universal, дозволила AnyClip створити величезну базу відеороликів, які можуть бути використані для просування в Мережі практично будь-якого товару чи послуги.

При цьому кліпи підбираються так, щоб найкращим чином проілюструвати просувний бренд, забезпечуючи збільшення числа і глибину переглядів.

За підрахунками експертів компанії IAB, в 2015 році обсяг відеореклами в інтернеті зросте на 46%, склавши в цілому близько 10,3 млрд доларів.

Раніше Абрамович вже інвестував в інші ізраїльські інтернет-проекти.

У березні 2015 року про притягнення від пулу інвесторів на чолі з підконтрольним Роману Абрамовичу фондом Millhouse Capital оголосила компанія iAngels, керуюча краудфандінговою платформою, що дозволяє приватним інвесторам одночасно з великими бізнес-ангелами вкладатися у фінансування перспективних проектів.

Пізніше Абрамович через свої структури вклав 15 млн доларів  в ізраїльський стартап, який розробляє музичний додаток для мобільних телефонів Music Messenge.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: