life:) закінчив перший квартал з чистим збитком в 5,6 мільярда

Четвер, 30 квітня 2015, 12:44

Оператор мобільного зв’язку life:) за перший квартал 2015 року отримав чистого збитку на 5, 63 мільярда гривень.

Про це йдеться у фінансовій звітності компанії.

Як зазначається, у першому кварталі 2015 року операційний дохід life:) збільшився на 17,7% за рік, до 1,059 млрд гривень (899,5 млн гривень у першому кварталі 2014 року).

Переважно зростанню доходу сприяло збільшення абонентської бази оператора і в цілому дохід від споживання послуг, зазначили у компанії.

За даними оператора, показник EBITDA за підсумками першого кварталу 2015 року виріс за рік на 13,8%, до 327,5 млн гривень (287,7 млн гривень у першому кварталі 2014 року).

Водночас, маржа EBITDA, під впливом нестабільного курсу валют, знизилася на 9 пунктів до 31% (31,9% у першому кварталі 2014 року).

Зведені дані ТОВ "Астеліт"

(ТМ life:))

Q1’14

Q4’14

Q1’15

y/y % chg

q/q % chg

Кількість абонентів, млн1

Всього

12,5

13,9

13,7

9,6%

(1,4%)

Активних (3 місяці)2

9,3

10,3

10,3

10,8%

-

MoU, хвилини

167,1

162,8

155,9

(6,7%)

(4,2%)

Активних (3 місяці), грн

32,4

33,3

34,3

5,9%

3,0%

Дохід, млн грн

899,5

1 046,7

1 059,0

17,7%

1,2%

EBITDA, млн грн3

287,7

310,4

327,5

13,8%

5,5%

EBITDA маржа

31,9%

29,7%

31,0%

(0,9) пп.

1,3 пп.

Чистий збиток, млн грн

(2 004,9)

(2 078,7)

(5 630,0)

180,8%

170,8%

Капітальні інвестиції, млн грн 

75,2

327,2

3 621,6

Н.д.

Н.д.

Крім того, у першому кварталі 2015 року активна 3-місячна абонентська база оператора life:) збільшилася на 10,8% на річній основі, до 10,3 млн абонентів (9,3 млн у першому кварталі 2014 року), поповнившись протягом року на мільйон нових користувачів.

Загальна абонентська база за рік виросла на 9,6%, до 13,7 млн абонентів. Підключенню нових абонентів у мережі life:) сприяли поява нових привабливих тарифних пропозицій і доступна вартість послуг оператора.  

Активний 3-місячний ARPU у першому кварталі 2015 року виріс на 5,9% на річній основі і становив 34,3 грн, порівняно з минулорічним показником в 32,4 грн.

Ріст цього показника є результатом збільшення споживання послуг мобільного інтернету. Водночас, показник 12-місячного активного MoU впав на 6,7% за рік, до 155,9 хвилини (167,1 хвилини у першому кварталі 2014 року), що пояснюється зміною споживацької поведінки через складні макроекономічні умови/

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!