У Мінфіні знають, як вирішити проблеми повернення ПДВ агрокомпаніям

Четвер, 23 квітня 2015, 11:33

Міністерство фінансів працює над покращенням адміністрування податків в Україні, з метою чого, зокрема, запроваджує системи електронного адміністрування податків.

Про це йдеться у повідомленні відомства.

Як зазначається, наразі в Україні у тестовому режимі діє система електронного адміністрування ПДВ.

Одночасно міністерство відслідковує появу технічних проблем, що виникають на етапі тестового режиму роботи системи електронного адміністрування ПДВ, та намагається оперативно вирішувати їх.

Електронне адміністрування ПДВ запроваджено з 1 лютого 2015 року та до 1 липня 2015 року система працює у тестовому режимі.

За визначеним податковим кодексом механізмом, ДФС України на підставі поданих платниками податків податкових декларацій з ПДВ надсилає Казначейству реєстр платників податків ПДВ з сумами податку, які підлягають перерахуванню до бюджету або на спецрахунок сільськогосподарського підприємства.

Міністерство фінансів було поінформовано з боку ДФС та Казначейства про виявлені недоліки функціонування електронної системи адміністрування ПДВ.

Так, в разі відсутності у сільськогосподарського підприємства достатності коштів на особистих електронних ПДВ рахунках, електронна система адміністрування ПДВ не може виконати платіж з повернення ПДВ на спецрахунки таких платників податків та в автоматичному режимі інформує ДФС про недостатність грошових коштів на рахунку платника податку.

Таким чином, причиною неотримання сільськогосподарськими підприємствами ПДВ з електронних ПДВ рахунків Казначейства на спецрахунки є недостатність коштів на таких рахунках.

Іншими словами, окремі сільськогосподарські підприємства вчасно не перевірили, чи вистачає на їх електронних ПДВ рахунках суми ПДВ, що підлягає поверненню на спецрахунки, та не поповнили свої ПДВ рахунки в Казначействі.

За результатами оперативного обговорення, Міністерством фінансів разом з ДФС та Казначейством було прийнято спільне рішення про доопрацювання програмного забезпечення електронного адміністрування ПДВ, - створення картотеки платежів.

Сторони узгодили технічне завдання.

Програмне забезпечення буде доопрацьоване протягом одного місяця.

До того часу, Міністерство фінансів доручило ДФС щодня направляти повторні реєстри до Казначейства та поінформувати платників податків про необхідність поповнення електронного ПДВ рахунку в Казначействі.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!