У київському метро розпочався ажіотаж через жетони

П'ятниця, 6 лютого 2015, 19:47

У київському метро у п'ятницю вишикувалися черги людей, які бажають купити останні дешеві жетони по дві гривні.

При цьому людям не продають більше двох жетонів у одні руки. На деяких станціях про це висять спеціальні повідомлення на стінах. Багато автоматів з видачі жетонів припинили працювати.

ст. м. Золоті Ворота. Фото: Роман Романюк

Начальник прес-служби "Київського метрополітену" Наталія Макогон заявила "Українській правді. Київ", що така ситуація викликана бажанням людей скупити побільше жетонів, що спричинило їх дефіцит.

"Це пов'язано з тим, що люди кинулися масово скуповувати жетони і їх просто фізично не вистачає. Ми не встигаємо робити інкасації. Як тільки проводиться інкасація, одразу видаємо у продаж жетони", – сказала вона.

Реклама:

Макогон нагадала, що в даний момент у київському метро проводиться вилучення жетонів з обігу, які з часом будуть замінені на пластикові проїзні картки. Через цей процес загальна кількість жетонів протягом півроку зменшилася з 1,2 млн до 830 тисяч, що також вплинуло на нинішній дефіцит.

Вона додала, що виведення жетонів з обігу відбувається "природнім способом" – не проводиться додаткова емісія нових жетонів замість тих, які люди втрачають чи з інших причин не приносять в метро. За її словами, протягом місяця втрачається близько 100 тисяч жетонів.

Макогон також повідомила, що нові проїзні квитки діятимуть одночасно для всього комунального транспорту міста.

"У нас уже все для цього готово. Затримка за "Київпастрансом", – сказала вона.

Начальник прес-служби також попросила пасажирів поставитися з розумінням до ситуації, що виникла.

Як відомо, з суботи, 7 лютого, вартість проїзду у метро Києва виросте з 2 до 4 гривень. При цьому замість нинішніх синіх будуть запроваджені зелені жетони, однак і ті, і інші прийматимуться до проїзду до кінця місяця.

Починаючи з березня обміняти сині жетони на зелені можна буде за курсом 2 до 1.

Українська правда. Київ

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: