Український продукт має стати "брендовим" - Павленко

Понеділок, 12 січня 2015, 20:38

В Україні можливо мінімум удвічі підвищити ефективність родючості земель. Для цього потрібні інвестиції та доступне кредитування.

Про це повідомив міністр аграрної політики та продовольства Олексій Павленко в інтерв’ю телерадіокомпанії "Ера", передає прес-служба Мінагрополітики.

"Ми плідно працюємо з європейськими країнами для відкриття європейських ринків. Нам вдалося серйозно підняти експортний потенціал країни в країнах ЄС. Ми плануємо відкрити кордони для експорту яловичини, свинини та молочної продукції у європейські країни. Китай і європейські країни зацікавленні в експорті української продукції", - заявив Павленко.

"Робимо все можливе, щоб український продукт став брендовим", - додав він.

За словами міністра, планується запроваджувати довгострокові договори оренди, щоб приватний власник оберігав потенціал родючості землі. Аграрії мають планувати свою сівозміну на 5-7 років вперед.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!