У Росії пропонують протягнути канатну дорогу через Керченську протоку
Інженерно-консультаційний центр "Мысль" Новочеркаського державного технічного університету запатентував ідею будівництва через Керченську протоку вантажопасажирського канатно-переправного комплексу.
Про це повідомила прес-служба нелегітимної Торгово-промислової палати Криму.
"На сьогоднішній день логістика є головною проблемою бізнесу і населення Криму. Традиційний підхід - використання поромів, вичерпав себе. Доктор технічних наук, лауреат премії уряду РФ професор Анатолій Короткий звернувся в ТПП Криму з пропозицією оригінального і неординарного способу переправи пасажирів і легкового транспорту через Керченську протоку", - повідомили в палаті.
Короткий запропонував простягнути 4,5 км канатної дороги на висоті 70 метрів над рівнем моря.
Передбачається використовувати підйомник "Роза Хутір - Гірська село", який залишився після зимової Олімпіади в Сочі і в даний час не використовується.
Реалізувати проект пропонується за 1-2 роки. Передбачається, що підйомник зможе перевозити 500 осіб і 45 автомобілів на годину.
Час руху - 6-7 хвилин (на переправі - 40 хвилин). Вартість проїзду буде нижчою, ніж на переправі - 100 рублів з людини і 600 рублів з машини (на поромі - 130 рублів пасажирський квиток та 700-1600 рублів - за автомобіль).
Як повідомлялося, вартість будівництва мостового переходу через Керченську протоку і по косі Тузла встановлена на рівні 228 млрд рублів. Його загальна довжина становитиме 19 км. Закінчити проект планується в грудні 2018 року.
Росавтодор планує направляти до 50% всіх своїх коштів на будівництво мосту. Для цього Росавтодор буде змушений припинити фінансування великих інфраструктурних проектів.
Раніше, російський бізнесмен з близького оточення Володимира Путіна Геннадій Тимченко, відмовився будувати Керченський міст через "репутаційні ризики".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"