Держава зекономить 300 мільйонів за рахунок скасування елемента на акцизних марках

Четвер, 11 грудня 2014, 12:42

З 1 січня 2015 року державний поліграфкомбінат "Україна" почне випускати акцизні марки без захисного елемента Seal Vector, який можна було легко підробити і на який торік витратили близько 300 млн гривень.

Про це йдеться у сюжеті Надії Бурдєй телепрограми "Наші гроші".

19 листопада Кабмін запровадив нові зразки акцизних марок для алкоголю і тютюну. Їхнє виробництво коштуватиме значно дешевше, ніж у минулому році. Ціна на тютюнову марку зменшиться на 5,1 копійки (з ПДВ), а на алкоголь - на 7,74 копійок.

 

Ціна знизиться, зокрема, за рахунок того, що на акцизних марках не будуть друкувати захисний елемент Seal Vector. Його почали наносити торік і коштувало це 6 копійок.

Враховуючи те, що державний поліграфкомбінат щороку друкує близько 5 млрд марок, то витрати на цей захисний елемент у 2013 році становили близько 300 млн гривень.

 

Як раніше з’ясували журналісти телепрограми, захисний елемент Seal Vector - не надійний. Він виглядає як звичайний штрих-код розміром 5*5 мм і його можна підробити за допомогою сканера та принтера.

При цьому виявилося, що сам код містить дані лише про марку товару та область України, в якій його виготовили.

Новою постановою Кабмін доручив податківцям до 25 грудня 2014 року забезпечити виготовлення нових марок акцизного податку. Зразки нових акцизів вже є на сайті Кабміну, і на них немає захисного елементу Seal Vector.

Нагадаємо, торік поліграфкомбінат "Україна" почав випускати нові акцизні марки вартістю 27 копійок для пляшки алкоголю і 14 копійок для пачки цигарок. Усі послуги та матеріали для друку комбінат закуповує за позатендерною процедурою.

За даними журналістів, голограми для акцизних марок закуповує англійська компанія "OpSec", та в Україну ця фірма їх не везе, а перепродає американській компанії "Inte Graf".

Лише ця компанія транспортує голограми в Україну на поліграфкомбінат, і робить це зі значною накруткою.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!