Українська агрокомпанія виходить на ринок Бангладеш

Вівторок, 28 жовтня 2014, 12:07

Група "Креатив", провідна українська агрокомпанія, з листопада 2014 року планує розпочати поставки рафінованої соняшникової олії на ринок Народної Республіки Бангладеш під своєю торговою маркою "Сонола".

Про це йдеться у повідомленні компанії.

Як зазначається, на першому етапі продукція буде постачатися у невеликих об’ємах в рамках пілотного проекту - до 300 МТ в листопаді поточного року.

"Група Креатив вважає ринок Бангладеш, як і в цілому азійські ринки, дуже перспективним для експорту соняшникової, соєвої олії та харчових жирів, зокрема, враховуючи велику чисельність населення країни - близько 120 млн. осіб, а також особливості тамтешньої кулінарної культури, – зазначив голова правління групи "Креатив" Юрій Давидов.

За його словами, до кінця 2014 року, після реалізації товару в торгових мережах Бангладеш і аналізу продажів, група планує збільшити поставки рафінованої олії в цю країну до 700-800 МТ щомісяця.

Як відомо, група "Креатив" входить до трійки найбільших експортерів олійно-жирової продукції в Україні, посідаючи другу позицію за обсягами експорту соняшникової олії, а також є найбільшим серед українських олійно-жирових компаній експортером в Китай.

За результатами 2013 року експортні продажі групи забезпечили близько 72% її виручки.

На сьогоднішній день група "Креатив" експортує рафіновану соняшникову олію до Європи (Нідерланди, Норвегія, Польща, Молдова, Албанія), країн Близького Сходу (ОАЕ, Сирія, Кувейт, Йорданія, Палестина, Ізраїль, Саудівська Аравія, Ліван), Африки (Марокко, Алжир) та Азії (Південна Корея, Китай, Індія).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!