"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Венесуела ввела обмеження на продаж продуктів

П'ятниця, 24 жовтня 2014, 17:22

Через дефіцит продуктів Венесуела недавно почала, як Північна Корея і Куба, вводити норми на їх продаж.

Про це пишуть "Ведомости".

Як повідомляється, в ряді міст, щоб контролювати цей процес, влада зобов'язала встановити в магазинах сканери відбитків пальців. Але технологічні новації не можуть зняти невдоволення споживачів.

"Ці пристрої створюють довгі черги, - каже Марія Вархов, жителька Маракайбо, столиці штату Сулія. - Але коли потрапляєш всередину, там все одно немає необхідних товарів".

Реклама:

Уряд країни ввів цю систему у вересні в 36 супермаркетах штату Сулія на заході країни, біля кордону з Колумбією.

Недавно її поширили і на деякі державні супермаркети Каракаса.

Венесуелі довелося вдатися до такого заходу через дефіцит продуктів, що виник в результаті того, що економісти називають "отруйною сумішшю" з неефективною місцевою промисловістю (постраждалої від націоналізації і державних інтервенцій) і складного валютного режиму, через який імпортерам не вистачає доларів США для покупки основних товарів.

Ціни на венесуельську нафту з вересня опустилися приблизно на 15 до 77,65 доларів за барель. Тому ймовірно, що дефіцит товарів, що відчуває нестачу грошових коштів країні стане ще більш гострим, кажуть економісти.

У деяких супермаркетах Каракаса вже доступно тільки 30% товарів першої необхідності, ціни на які контролюються, показало дослідження Datanalisis.

Уряд встановив норми споживання таких товарів, як молоко, рис, каву, куряче м'ясо, зубна паста і миючі засоби.

Сканери відбитків пальців контролюють, щоб покупці не приходили в магазини знову, щоб їх докупити.

Влада Венесуели звинувачує в дефіциті продуктів контрабандистів, які, за їх словами, купують продукти, ціни на які контролюються, і перепродують в сусідній Колумбії.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: