Facebook купує сервіс відео-реклами LiveRail

Четвер, 3 липня 2014, 12:50

Facebook купує платформу для розміщення відео-реклами LiveRail.

Про це йдеться в повідомленні прес-служби соцмережі, пише "Прайм".

Суму угоди компанії не розкривають.

За даними видання TechCrunch, LiveRail обійшлася Facebook приблизно в 500 млн доларів.

Заснована в 2007 році, LiveRail являє собою платформу для розміщення відео-реклами.

Серед клієнтів сервісу близько 200 різних компаній, у тому числі американська телекомпанія ABC, видавничий дім Conde Nast і французький відеохостинг Dailymotion.

На ресурсах LiveRail щомісяця демонструється близько 7 млрд відеороликів.

Раніше LiveRail залучила інвестиції в розмірі 12 млн доларів від інвестфонду Pond Ventures.

За даними TechCrunch, виручка платформи в 2013 році становила 60-100 млн доларів, а чистий прибуток перевищив 22 млн доларів. У 2014 році компанія прогнозує виручку на рівні близько 200 млн доларів.

Також LiveRail планувала вийти на IPO в кінці 2014 року, але після угоди з Facebook такий варіант малоймовірний, зазначає видання.

Facebook - найбільша у світі соціальна мережа з капіталізацією 157 млрд доларів. Чистий прибуток соціальної мережі Facebook за перший квартал 2014 досягла 642 млн доларів, виручка - 2,5 млрд доларів.

Щомісячна аудиторія соцмережі становить 1,28 млрд користувачів. Компанія заснована в 2004 році Марком Цукербергом.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!