Греція, Італія і Туреччина надали РФ шість поромів для постачання Криму

Субота, 19 липня 2014, 14:25

Українській владі потрібно швидко і повністю зупинити заходи в кримські порти іноземних торгових суден.

Про це в своїй статті для ZN.UA пише Андрій Клименко, заслужений економіст АР Крим, експерт "Майдану закордонних справ".

"Згідно з моніторингом нашого проекту "Чорний список", особливо грішать цим судновласники з Туреччини та Греції. А магніт, що притягує, незважаючи на окупацію Криму, їх танкери - термінал скрапленого газу в Керченському морському рибному порту та Феодосійська нафтобаза, яка вже потрапила під санкції", - зазначив Клименко.

Як підкреслив економіст, ці ж дві країни - Греція і Туреччина, а також Італія - члени НАТО, дві - члени ЄС і одна, асоційована з ЄС, відзначилися в допомозі окупантам, надавши їм шість великих поромів для перевезення автомобілів.

"Три турецьких порома, перепродані з явними ознаками фіктивності та змінили після наших публікацій назви і прапори, ходять з Зонгулдака в Севастополь, а також на самому вузькому транспортному напрямку - з Новоросійська до Феодосії. Принаймні, по одному з них є інформація про перевезення до Криму російської військової техніки. Обидва грецьких і італійський пороми навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані в Керч", - пише він.

За словами економіста, змусити їх піти, та ще й покарати - справа для українських дипломатів та юристів нескладна. Ну а якщо у держчиновників не вистачає часу, то його знайдуть громадянські активісти та ЗМІ.

"Перевірено на практиці: після публікацій і заяви про вчинення злочину від одного з активістів одеського Евромайдана в транспортну прокуратуру Іллічівська турецький танкер, согрешивший заходом в Феодосію, не ризикнув заходити в порт, побоюючись арешту", - навів приклад Клименко.

"Що стосується морських суден російських судновласників, то їх, природно, чимало серед порушників режиму окупованої території. Якщо Мінінфраструктури разом з Мінюстиції добре попрацюють, то незабаром ці судновласники відчують, що загроза арешту "за подільника" нависне над будь-яким їх судном, заходящим в порти будь-який з 100 країн світу, які підтримали резолюцію Генасамблеї ООН щодо територіальної цілісності України. А у зв'язку з цим можна отримати і відмова компанії-страховика. Прецеденти вже є", - зазначив він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!