Twitter купує компанію Namo Media

Понеділок, 9 червня 2014, 14:23

Twitter оголосила про купівлю компанії Namo Media, технологічного розробника систем мобільної реклами для мобільних пристроїв.

Про це повідомляє "CyberSecurity".

Умови угоди не розголошуються, але в Namo Media заявили, що компанія буде інтегрована в рекламну платформу MoPub, приналежну Twitter. За MoPub в 2013 році Twitter заплатила 300 млн доларів.

Об'єднана платформа повинна буде поліпшити можливості Twitter в плані доставки реклами мобільним користувачам мережі мікроблогінгу.

Також компанії мають намір розробити спільними зусиллями рішення для мобільної доставки промо-матеріалів і контенту для мобільних сайтів.

Раніше Namo Media залучила інвестиції від фондів Google Ventures, Andreessen Horowitz і Betaworks.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!