Google виходить на ринок туризму

Середа, 9 квітня 2014, 17:15

Google вирішила просунутися в сфері готельного бізнесу і розвивати напрямок онлайн-бронювання готелів.

Про це пише CyberSecurity.ru.

Одночасно з цим, туристична галузь є одним з найбільших рекламодавців в інтернеті, тому у Google відкриваються можливості з підвищення рекламної виручки. Втім, поки інтернет-гігант тільки розширює можливості рев'ю-сервісу по готелях, приводячи їх у конкурентну рівновагу з аналогічними продуктами Priceline, Expedia, Kayak і TripAdvisor.

Видання the Wall Street Journal також повідомляє, що незабаром Google запустить платформу, де користувачі зможуть порівнювати ціни на готелі , а також бронювати номери за аналогією з тим , як це дозволяють зараз робити популярні тревел-проекти, такі як Booking.com.

WSJ зазначає, що Google планує переконати працювати первинних постачальників туристичної сфери саме з її порталами, запропонувавши те, чого немає у багатьох інших конкурентів - гігантську аудиторію потенційних відпочивальників, гостей готелів та любителів турів.

Зараз туристичні оператори платять комісію агентам до 25%, тоді як у випадку роботи з онлайн-схемою комісія буде значно меншою, а охоплення великим.

У понеділок Google підписала ліцензійну угоду з компанією Room 77, яке дає інтернет-гігантові доступ до софту компанії для бронювання готелів.

Аналітики кажуть, що потенційний ринок даного напрямку дуже великий - тільки в США 450 млрд доларів при темпі зростання в 3,5%.

З іншого боку, туристичні агентства - це одні з найбільших рекламодавців Google і, відкривши конкуруючий сервіс, інтернет-гігант отримає дірку в рекламному бюджеті.

Наприклад, Priceline Group в 2014 році витратить на онлайн-рекламу близько 1,4 млрд доларів, Expedia - ще 1 млрд доларів.

За найбільш консервативними підрахунками туристичний бізнес дає Google від 5 до 7% її рекламних доходів.

WSJ зазначає, що зараз Google веде переговори з готельною мережею Hilton Worldwide Holdings відносно прямої системи бронювання номерів через Google.

У компанії Carlson Rezidor Hotel Group (готелі Radisson) говорять, що запропонують через Google віртуальні тури по готелях, а також братимуть транзакції через Google Wallet.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!