У Франції заборонили нічний шопінг

Неділя, 6 квітня 2014, 13:41

Рішення про обмеження роботи магазинів у нічний час не суперечить конституції Франції.

Таке рішення ухвалив Конституційний рада країни, що відхилила таким чином клопотання парфюмерно-косметичної компанії Sephora, яка просила дозволити їй не закривати флагманський магазин в центрі Парижа до півночі, пише "Лента.ру" з посиланням на Agence France-Presse.

До осені минулого року магазин Sephora на Єлисейських полях був відкритий до опівночі по буднях і до години ночі - по п'ятницях і суботах.

Робота в нічні години забезпечувала йому до 20 відсотків прибутку, зокрема, за рахунок туристів, що приїжджають до столиці Франції і вирушають ночами на шопінг, зазначає The Daily Telegraph.

Реклама:

Однак проти "нічної торгівлі" в Sephora виступили профспілки. Апелюючи до норм трудового законодавства Франції, у вересні минулого року їм вдалося через суд зобов'язати менеджерів магазину закривати його двері о дев'ятій вечора.

Доводи компанії про те, що заборона на торгівлю у нічний час при наявності готового трудитися у вечірню зміну персоналу "обмежує свободу підприємництва", суд порахував несуттєвими. Не були прийняті до уваги і економічні труднощі, з якими бізнес, який пережив фінансову кризу в країнах єврозони, стикається щодня.

Спроба Sephora оскаржити вердикт суду в Конституційній раді виявилася марною. Там заявили, що, згідно із законами країни, роботодавець може лише попросити своїх співробітників вийти на службу в позаурочний час (тобто з дев'ятої вечора до шостої ранку), проте це має бути "винятком із правил, а не постійною практикою".

Крім того, наголошується в постанові ради, будь-яка компанія повинна "забезпечувати охорону здоров'я і відпочинку" службовців.

У разі, якщо підприємці порушать заборону суду, їм загрожує серйозний штраф: за кожен день роботи "допізна" керівництво компанії придеться заплатити по 80 тисяч євро, відзначає The Local.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!