Twitter запустив рекламу мобільних додатків

Неділя, 20 квітня 2014, 15:52

Сервіс мікроблогів Twitter запустив рекламу мобільних додатків як безпосередньо в Twitter, так і на базі рекламної платформи MoPub.

Про це повідомляється на сайті компанії, пише "Лента.ру".

Аналогічний формат мобільної реклами app store ads раніше став самим зростаючим в соцмережі Facebook.

Новий рекламний формат має на увазі розміщення у стрічці новин Twitter промо-повідомлення з посиланням, що веде на сторінку завантаження мобільного додатку в інтернет-магазині.

Серед перших партнерів Twitter з тестування нового рекламного продукту - сервіси Spotify, HotelTonight, GetTax, Kabam, Deezer та інші. Високий інтерес до подібного формату реклами, як правило, виявляють розробники мобільних ігор.

Тепер маркетологи в США зможуть управляти рекламними кампаніями в мережі Twitter Publisher Network, яка включає активи MoPub, безпосередньо з рекламного інтерфейсу ads.twitter.com.

Тестова бета-версія цієї функції вже вийшла і надає інструменти для націлення та оцінки ефективності кампаній, паралельно йдуть в рамках сервісу Twitter і в додатках, що використовують мережу MoPub.

За даними компанії, охоплення рекламних кампаній на базі MoPub досягає 1 мільярда унікальних мобільних пристроїв на платформах Android і iOS. У свою чергу, активна аудиторія самого Twitter налічує 241 мільйонів користувачів в місяць.

Twitter купив платформу MoPub, яка займається розробкою, продажем і обміном мобільної реклами, у вересні 2013 року.

Підписуйтесь на наші push-повідомлення, щоб першими дізнаватися про появу нових матеріалів. Ми обіцяємо надсилати тільки дійсно важливі новини.