Twitter купує компанію Gnip

Вівторок, 15 квітня 2014, 20:52

Мережа мікроблогінгу Twitter оголосила про купівлю свого бізнес-партнера Gnip - компанії, що спеціалізується на зборі та аналізі соціальних даних з їх подальшим аналізом для бізнес-потреб, зокрема для реклами і просування продуктів.

Про це пише "CyberSecurity".

У заяві Twitter щодо покупки Gnip сказано, що раніше остання вже займалася аналізом публічних твітів в мережі для потреб рекламників, бізнесу, політиків, розробників програм і сервісів агрегації даних.

Продукти купленої Gnip дозволяють не тільки підбирати таргетовану рекламу, швидко знаходити термінові новини, але також проводити "глибинний аналіз" інформації і виявляти тренди.

Реклама:

Список клієнтів Gnip у відкритому доступі відсутній, але компанія декларує, що серед її клієнтів більшість - це компанії з Fortune 500.

У заяві Twitter йдеться, що продукти Gnip допоможуть першій грамотніше вибудовувати стратегію монетизації контенту мережі мікроблогінгу і запропонувати рекламодавцям нові аналітичні сервіси.

Компанія Gnip була заснована в 2008 році і стала першим бізнес-партнером в галузі аналізу даних для Twitter. За схожим програмами Gnip також працювала з Tumblr, Foursquare і Disqus.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: