РФ маскує штрих-коди на своїх товарах, щоб надурити українців. Відео

Середа, 26 березня 2014, 10:53

За два тижня обсяги продажу російських товарів в Україні впали на 40%.

Експерти радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника, йдеться у сюжеті ТСН.

З початком військової агресії Росії в Криму небайдужі українські споживачі почали активно бойкотувати товари, виготовлені в РФ та промарковані штрих-кодом "46".

"Це не аби як вдарило по кишенях російських олігархів та підприємців, і, в зв'язку з активним бойкотом, деякі виробники пішли на відверті хитрощі, щоб маскувати країну походження товарів, йдеться у сюжеті.

За інформацію ТСН, обсяги продажів російських товарів за останні два  тижні скоротилися майже на 40%.

"Якщо реалізація знизиться у два рази, то, фактично, зникне доцільність продавати товар", - стверджує керівник Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.

За словами експерта, бойкот товарів -  досить поширена світова практика, але українська ситуація унікальна своєю політичною складовою цього процесу. 

Загалом, російські товари займають не більше 7 % українського ринку, тож їх утрата по покупцях особливо не вдарить.

Поки російські виробники оцінюють рентабельність, українські програмісти адаптуються до нової ситуації - розроблюють мобільний софт і радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника. 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!