Google і "Яндекс" продадуть 96% користувачів рунету

Середа, 26 лютого 2014, 14:50

"Яндекс" і Google домовилися про співпрацю у сфері медійної реклами.

Про це пишуть "Весті.Економіка".

За умовами угоди кожна з компаній відкриє партнерові доступ до своєї RTB-системи (Real Time Bidding), що дозволяє проводити торги за показ реклами, поки користувач відкриває сторінку сайту.

Завдяки цій системі, рекламодавці Яндекса отримають доступ до сайтів мережі DoubleClick AdExchange, а клієнти Google - до RTB - мережі Яндекса. Участь в аукціоні нових гравців призведе також до зростання доходів найбільш привабливих для рекламодавців майданчиків.

Реклама:

Технічна інтеграція займе кілька місяців. В результаті рекламодавці отримають доступ до ресурсів відразу двох інтернет-пошукачів, а доходи компаній збільшаться. Сьогодні рекламна мережа "Яндекса" охоплює 96% російських інтернет-користувачів.

У минулому році продажі медійної реклами збільшилися на третину майже до 3,5 млрд руб. Google за весь минулий рік вдалося заробити близько 60 млрд доларів, левова частина з яких - доходи від продажу реклами.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!