"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

"Укрзалізниця" вимагає від корейців продовжити гарантію на Hyundai

П'ятниця, 21 лютого 2014, 19:16

Компанія Hyundai розглядає вимогу "Укрзалізниці" про продовження на рік терміну гарантійного обслуговування цих поїздів, який за чинною угодою завершується для частини поїздів у травні 2014 року.

Про це повідомили в "Укрзалізниці" з посиланням на міністра інфраструктури України Володимира Козака, передає УНІАН.

"Ми маємо на це абсолютне право, адже нинішні проблеми не повинні повторитися, а якщо щось і трапиться, то корейська сторона повинна нести повну матеріальну відповідальність", - цитує прес-служба Козака.

Згідно з контрактом між південнокорейською та українською стороною, підписаним у травні 2012 року, повну відповідальність за технічний стан перед відправленням поїзда несе компанія-виробник, в той час як залізничники не беруть участь в техобслуговуванні цих поїздів.

Реклама:

Згідно з повідомленням, причини, з яких поїзди Hyundai були тимчасово виведені з експлуатації на період усунення неполадок, з'ясовують корейські фахівці разом з фахівцями інституту Патона і залізничних інститутів.

Проте зараз експерти все ще не можуть назвати всі причини виникнення пошкоджень, які були виявлені в ході чергового технічного огляду даних поїздів.

Як повідомили в прес-службі з посиланням на міністра інфраструктури, робота з розвитку інших маршрутів швидкісного руху в Україні не припиняється. Так, залізничники вклали досить багато зусиль для того, щоб вищевказані поїзда курсували по залізницях країни.

"Для курсування швидкісних поїздів були визначені ділянки в 1500 км - Київ-Львів через Коростень, Київ-Полтава-Харків, Київ-Полтава-Лозова-Донецьк. Ми прибрали звідси майже всі вантажні поїзди і сьогодні проводимо роботу з підтримки існуючої інфраструктури", - цитує прес-служба Козака.

Крім того, за його словами, третій рік ведеться робота над двоколійними вставками, які збільшують пропускну і перевізну здібності.

"Ми максимально поділяємо вантажні та пасажирські поїзди, зменшуючи експлуатаційні витрати і покращуючи проходження пасажирських поїздів. Якби цими шляхами курсували вантажні та пасажирські поїзди, то модернізацію треба було б проводити раз на 4-5 років, а якщо тільки пасажирські - то 12-14 років", - заявив Козак.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" з 12 лютого тимчасово замінила рухомий склад швидкісних поїздів "Інтерсіті+" на склад з локомотивною тягою у зв'язку з проведенням технічного огляду цих поїздів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: