"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

В Україні темпи зростання фармринку значно скоротилися

Четвер, 23 січня 2014, 09:01

Торік через аптеки було продано 1,27 млрд упаковок ліків, що перевищило показник 2012 всього на 0,6%.

Про це йдеться в повідомленні на сайті apteka.ua з посиланням на дані Proxima Research.

Продажі ліків в грошовому вираженні збільшилися на 12,6%, приблизно до 30,47 млрд гривень. Варто відзначити, що минулого року ринок зріс на 5,5% і 17,4% відповідно.

За останні кілька років це перше зниження темпів зростання продажів на фармацевтичному ринку, відзначають експерти.

Реклама:

Розпочата тенденція зниження продажів в упаковках в кінці II кварталу продовжилася до кінця року. Така ситуація склалася через зниження доходів населення, відзначають експерти.

Темпи зростання ринку в натуральному вираженні знижуються через подорожчання ліків.

За даними аналітичної компанії "Бізнес-Кредит", ціни на лікарські препарати в минулому році зросли на 10,8% (у першому півріччі на 9,3% , а в другому - на 12,5%).

Згідно з державною статистикою, середня вартість упаковки ліків іноземного виробництва становила 47,9 гривень, а вітчизняного - 10,9 гривень.

За словами виконавчого директора Асоціації міжнародних фармвиробників Володимира Ігнатова, ще одним фактором можна назвати перехід споживача на більш ефективні препарати.

За даними компанії, в Україні 40% ринку ліків в упаковках займають так звані традиційні препарати.

У повідомленні apteka.ua вказується, що зростання продажів ліків у верхньому ціновому сегменті (більше 51,2 грн за упаковку ) склав 7,1%, в ​​середньому (8,9-51,2 гривень) - на 1,5%, а в нижньому (до 8,9 грн) він зменшився на 1,3%.

Цього року учасники ринку очікують незначного зростання ринку за рахунок інфляції. У доларовому еквіваленті, згідно з песимістичними прогнозами, він може знизитися до 6,1%.

Комерсант-Україна

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: