"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Квота на імпорт вугілля використана на 89%

Понеділок, 9 грудня 2013, 18:11

Квота на імпорт коксівного і бітумінозних вугіль в Україну з початку введення обмежень використана на 88,68%, що передбачає поставку в країну 9,932 млн тонн коксівного вугілля при квоті на 2013 рік у розмірі 11,2 млн тонн.

Про це пише "Інтерфакс-Україна" з посиланням на дані міністерства економічного розвитку і торгівлі.

Як наголошується, квота на імпорт коксу, виділена Криворізькому гірничо-металургійному комбінату "ArcelorMittal Кривий Ріг", використана на 100% при обсязі 300 тисяч тонн.

У прес-релізі ДП "Держзовнішінформ" у понеділок наголошується, що ринок коксівного вугілля став більш прозорим і прогнозованим.

Реклама:

"Квотування поставок коксівного вугілля в 2013 році сприяло поліпшенню зовнішньоторговельного сальдо", - сказав начальник відділу паливно-енергетичних ринків ДП "Держзовнішінформ" Олег Мельник.

При цьому в повідомленні уточнюється, що імпорт коксівного вугілля в Україну за січень-жовтень 2013 знизився на 5-7%, або приблизно на 800 тисяч тонн.

На думку експерта, квотування поставок коксівного вугілля в 2013 році зробило позитивний вплив на ринок вугілля в цілому, це сприяло поліпшенню зовнішньоторговельного сальдо. Виділені квоти не обмежували потреби галузі у вугіллі.

"Ринок став більш прозорим через відхід компаній-посередників, а також прогнозованим з причини цінової відповідності загальним тенденціям на світовому ринку вугілля. Враховуючи позитивний досвід 2013 року, можна сказати, що дана міра сприятиме зростанню затребуваності вугілля на внутрішньому ринку України і в 2014 році", - прогнозує експерт.

Як повідомлялося, імпорт коксівного вугілля в Україну підлягає квотуванню з 1 червня 2013 року, обсяг квот був визначений у 10,2 млн тонн, а розподіляються квоти відповідно до рекомендацій міжвідомчої коміссіі на чолі з віце-прем'єром Юрієм Бойко.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: