У Королевської викинули 3,5 мільйона на рекламу соцстраху

Вівторок, 17 грудня 2013, 10:03

Виконавча дирекція Фонду соцстрахування за результатами тендеру уклав угоди на розміщення реклами на загальну суму 3,52 мільйона гривень.

Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".

Кошти виділено на рекламу у 2013 році, пише видання.

ТОВ "Компанія "Тавр" отримає 998 тис гривень за розміщення сюжетів про діяльність Фонду на радіостанціях Хіт-ФМ, Русское радио, Радио Рокс та Мелодія, які входять в групу Тавр Media народного депутата від Партії регіонів Миколи Баграєва. На кожній з чотирьох станцій має вийти 32 радіосюжети.

"Рекламне агентство "МА Україна" отримає 2,52 млн гривень  на розміщення сюжетів на "телеканалі "Інтер" або еквівалент з долею аудиторії телеканалу  в Україні не менш 15%  (по даним дослідження телевізійній аудиторії GFK Ukraine, серпень 2013, аудиторія 18+)".

На якому саме телеканалі зрештою має бути розміщено рекламу - невідомо. Гроші виділено на одну годинну програму у вечірній прайм-тайм, чотири 5-хвилинні сюжети у форматі "Гість в студії" та 14 хвилинних роликів у ранковий пройм-тайм.

Агентство "МА Україна" належить російській компанії "ЭфСиБи эМэЙ" (FCB MA) та українцю Віктору Мітьолкіну, який також має фірму "Інфокон", що регулярно отримує державні підряди на розміщення реклами.

За даними "Вісника держзакупівель", це найбільший рекламний підряд виконавчої дирекції Фонду соцстрахування з тимчасової втрати працездатності з моменту заснування "ВДЗ" у 2008 році.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!