"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Німецька мережа OBI залишає український ринок

П'ятниця, 13 грудня 2013, 10:55

Один з найбільших у Європі роздрібних продавців будматеріалів - німецька OBI - йде з ринку України.

Про це пише "Комерсант-Україна".

Як повідомляється, про рішення німецької мережі будівельних гіпермаркетів OBI піти з України розповіло високопоставлене джерело на роздрібному ринку будівельних матеріалів.

"За нашою інформацією, на початку тижня в український офіс OBI приїжджало керівництво, яке відповідає за розвиток мережі в Європі. Вони повідомили про рішення припинити розвиток компанії в Україні. У зв'язку з цим до кінця лютого товари повинні бути розпродані, а магазини закриті", - говорить співрозмовник.

Реклама:

Цю інформацію на правах анонімності підтвердив представник торгового центру, в якому OBI орендує площі. У головному офісі OBI на запит не відповіли.

Зараз в Україні працює три гіпермаркети OBI (торгова площа кожного становить 11 тис. кв. м) - в Харкові (біля ТРЦ "Dафі") , Маріуполі (ТРЦ "Амстор") та Одесі (ТРЦ Riviera).

В "ОБІ Україна" від коментарів відмовилися.

Для виходу на ринок України OBI витратила кілька років.

У 2005 році в компанії заявили про рішення розвиватися в країні, а перший магазин почав роботу в 2008 році в Харкові. Такий тривалий термін пояснюється стратегією рітейлера, яка передбачала розвиток мережі за допомогою стратегічних альянсів з локальними девелоперськими компаніями, знайти які було непросто.

У 2007 році OBI домовилася з будівельною компанією " Daфі " про розміщення магазину в їх ТРЦ у Харкові , крім цього велися переговори про об'єкти в Одесі та Запоріжжі . У 2008 році партнером мережі став співвласник ПриватБанку Геннадій Боголюбов , для чого сторони на паритетних засадах створили СП ТОВ "ОБІ Україна франчайзинговий центр" .

У планах німецького рітейлера було відкрити до 20 гіпермаркетів середньою площею 10 тис. кв. м в найближчі п'ять років.

Є дві головні причини , за якими іноземні компанії йдуть з ринку , відзначають експерти.

Для того щоб успішно конкурувати з українськими мережами , необхідно мати багато магазинів , пояснювали раніше в головному офісі Praktiker .

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!