Lenovo потроїть кількість ринків збуту для смартфонів

П'ятниця, 8 листопада 2013, 15:37

Корпорація Lenovo Group, найбільший виробник ПК, потроїть кількість країн, де продаватимуться її смартфони, роблячи основний упор на ринки, що розвиваються, де продукція Apple здається споживачам занадто дорогою.

Про це в інтерв'ю для Bloomberg заявив генеральний директор Lenovo Янг Юанкінг, передають "Вести.ru".

Юанкінг зазначив, що компанія пропонує доступні продукти для ринків, що розвиваються і в країнах, де iPhone не є лідером продажів, Lenovo може виявитися більш конкурентоспроможною.

"Протягом декількох наступних кварталів Lenovo почне реалізовувати свої мобільні пристрої як мінімум в 20 нових країнах Близького Сходу, Африки та Південної Америки", - сказав генеральний директор.

За його словами, таке рішення керівництва корпорації пов'язано з небувалим успіхом в Індонезії, де Lenovo за 12 місяців зайняла 13% ринку смартфонів і отримала більше прибутку, ніж на домашньому ринку в Китаї.

"За підсумками II фінансового кварталу, що завершився для Lenovo 30 вересня 2013 року, корпорація, підвищивши свою частку на світовому ринку смартфонів і ПК, отримала чистий прибуток у розмірі 220 млн доларів проти 162 млн доларів роком раніше", - заявив Юанкінг.

Він також додав, що квартальні відвантаження мобільних телефонів піднялися в річному численні на 78%, становивши 12,3 млн штук. У сегменті планшетів поставки Lenovo підскочили в порівнянні з 2012 роком відразу на 420%, досягнувши 2,3 млн одиниць. Це відповідає 4,8% глобального ринку.

"В минулому кварталі зростання виручки Lenovo за рік у Китаї становило 1% до 3,8 млрд доларів, в інших країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону - 1% до 1,5 млрд доларів, в країнах Європи, Близького Сходу та Азії - 26% до 2,3 млрд доларів, в Північній і Південній Америці - 37% до 2,2 млрд доларів", - сказав представник Lenovo.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!