Ще один термінал "Борисполя" може виявитися непотрібним

Вівторок, 27 серпня 2013, 11:10

У терміналі D до весни наступного року обіцяють створити транзитну зону для прийому як міжнародних, так і внутрішніх рейсів, що може призвести до спустошення терміналу B.

Перепланування передбачене концепцією розвитку аеропорту, яку гендиректор "Борисполя" Олексій Кочанов представив у п'ятницю Міністерству інфраструктури, пише "Комерсант-Україна".

Так, міністр інфраструктури Володимир Козак схвалив концепцію, доручивши організувати транзитну зону в терміналі до літньої навігації наступного року.

Термінал D був відкритий ще навесні минулого року Зараз він обслуговує всі міжнародні рейси в аеропорту. Внутрішні рейси при цьому обслуговуються в терміналі B.

"І авіакомпанії, і пасажири відчувають через це незручності", - визнав Кочанов.

Щоб перейти з одного терміналу в інший для пересадки на наступний рейс, пасажирам потрібно близько півтори години, каже гендиректор авіакомпанії Windrose Володимир Каменчук.

"Пасажир не може пройти паспортний і митний контроль швидше, ніж за 40 хвилин. Ще 15 хвилин йде на те, щоб отримати багаж, потім потрібно перейти в інший термінал і наново реєструватися, здавати багаж і проходити прикордонний контроль. Це дуже довго і незручно" , - зазначає Каменчук.

У рамках одного терміналу пасажирам потрібно буде лише перейти в трансферну зону і чекати свого рейсу. За словами глави Windrose, великі світові аеропорти давно організували свою роботу таким чином, що стикування між рейсами відбуваються за 35 хвилин.

Відразу після відкриття терміналу авіакомпанії говорили про проблеми, що викликані відсутністю транзитної зони. Колишній міністр інфраструктури Борис Колесніков пропонував добудувати термінал для організації зони внутрішніх рейсів. Однак у аеропорту не було на це коштів - під будівництво треба було б залучити кредит або випустити облігації.

У "Борисполі" вважають, що вигідніше використовувати технічні приміщення діючого терміналу. "У цьому випадку витрати повинні бути мінімальні: на внутрішні оздоблювальні роботи. Ці приміщення зараз не використовуються аеропортом", - повідомило джерело видання в аеропорту.

Варіант реконструкції терміналу узгоджений і з базовим перевізником аеропорту - авіакомпанією "Міжнародні авіалінії України", кажуть у "Борисполі". Президент МАУ Юрій Мірошников підтвердив, що такий варіант влаштовує перевізника.

"Ми поки не прораховували, наскільки це зможе скоротити час стикувань, але пасажирам однозначно буде зручніше", - підкреслив Мірошников.

Втім, такий крок аеропорту не вирішить усіх проблем, з якими стикаються зараз перевізники. "Перон перед терміналом все одно маленький. Всі літаки не зможуть там поміститися, і їх потрібно буде ставити біля терміналу B, а для посадки в літак підвозити пасажирів туди на автобусі", - пояснює Мірошников.

Крім того, неясно, що буде з терміналом B. Зараз у ньому вже є певна інфраструктура, орендарі приміщень. Коли з нього виведуть рейси, цей термінал стане нікому не потрібен. Так вже сталося з терміналом F, який зараз також пустує, зазначає видання. 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!