Facebook створила фотобанк для рекламодавців

П'ятниця, 23 серпня 2013, 12:39

Срцмережа Facebook забезпечила своїх рекламодавців спеціальним фотобанком.

Про це пишуть "Вести економіка".

Як повідомляється, заради них соціальна мережа уклала контракт з бібліотекою зображень Shuttershock.

Два мільйони фотографій з Shuttershock будуть доступні для використання у спеціальному онлайн-додатку Facebook, за допомогою якого можна створювати банери.

Таким чином, компанія створила щось на зразок вбудованої в свій портал соціальній мережі для бізнесу, яка об'єднала не тільки самих рекламодавців, а й співробітників Shuttershock, які можуть заробити, створюючи нові зображення.

Звичайним фотобанком це не назвеш: по-перше, клієнти отримають свої фото абсолютно безкоштовно, а їх авторам заплатить Facebook, по-друге, вся реклама буде створюватися в загальнодоступній програмі, і, нарешті, у двох сторін буде набагато більше можливостей для спілкування у форматі мережі 2.0.

Гонорар авторів буде відповідати або навіть перевищувати той, який вони одержують у рамках самого Shuttershock з його закритою підпискою.

Нагадаємо, що в другому кварталі Facebook отримала виручку у 1,81 млрд доларів, з якої 88% припадає на дохід від реклами, що відображає зростання в 61% порівняно з другим кварталом минулого року.

Нещодавно стало відомо, що компанія планує впровадити рекламні відеоролики, що відбудеться вже цієї осені. Один день рекламної кампанії обійдеться рекламодавцям приблизно в 2 млн доларів.

Новий формат реклами на сторінках соціальної мережі представлятиме 15-секундні відеоролики, які будуть вбудовуватися в новинну стрічку користувачів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!