Facebook збирається ввести відеорекламу

Середа, 31 липня 2013, 13:44

Керівництво соцмережі Facebook до кінця 2013 року має намір почати продаж рекламних відеороликів.

Про це передають "Вести экономика" з посиланням на Bloomberg.

Новий формат реклами на сторінках соцмережі представлятиме 15-секундні відеоролики, які будуть вбудовуватися в новинну стрічку користувачів.

У Facebook розраховують, що дохід від ротації відеороликів становитиме приблизно 2,5 млн доларів за один день Таким чином, за рік соцмережа зможе отримати кілька мільярдів додаткового прибутку.

Реклама:

Інформацію про плани розміщення відеореклами в соціальній мережі в самій компанії прокоментувати відмовилися. В даний час реклама в Facebook розміщена у вигляді банерів праворуч від стрічки новин або в самій стрічці у вигляді постів.

Згідно із інформаторами Bloomberg, користувачі соцмережі будуть отримувати відеорекламу не частіше трьох разів за день. Залежно від того, аудиторію якого масштабу планує охопити рекламодавець, будуть змінюватись і ціни на розміщення відеореклами.

Глава Facebook Марк Цукерберг наполягає на обмеженні кількості відеореклами. На його думку, достатньо буде одного ролика на 20 оновлень в стрічці новин, бо головним завданням нововведення є не відлякати користувачів від ресурсу масивною експансією рекламних форматів.

На думку видання, перехід на продаж відеореклами дозволить Facebook не відставати від інших інтернет-компаній, таких як Google, яка розміщує рекламні ролики на відеохостингу YouTube, де реклама транслюється до показу відео.

Минулого тижня співзасновник Twitter Біз Стоун запропонував ввести опцію платної підписки в 10 доларів на місяць, яка дозволить користувачам Facebook відключити рекламу у своєму обліковому записі.

Згідно із опитуванням, проведеним компанією Greenlight, 15% користувачів соцмережі готові перейти на платний доступ заради блокування рекламних оголошень.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: