"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Yahoo закриває 12 продуктів і пошуковик AltaVista

Понеділок, 1 липня 2013, 10:23

Інтернет-компанія Yahoo закриває 12 продуктів в рамках реструктуризації, включаючи колись популярний в США пошуковик AltaVista.

Про це йдеться в повідомленні Yahoo, передає "Прайм".

Гендиректор компанії Марісса Майєр, яка зайняла цю посаду близько року тому, використовує одну з тактик свого колишнього роботодавця - Google. Цієї весни вона почала реструктуризацію в Yahoo, яка має на увазі закриття непопулярних продуктів і сервісів і концентрацію ресурсів на флагманських активах компанії.

Пошукова система AltaVista була запущена в грудні 1995 року і на той момент була однієї з найбільш потужних у своєму сегменті. У 1998 році її викупила корпорація Compaq, яка, однак, не змогла зробити пошуковик прибутковим.

Реклама:

У 2003 році AltaVista увійшла до числа активів Yahoo, а з травня 2011 року вона перейшла на пошукову платформу інтернет-компанії. З 8 липня цього року AltaVista буде закрита, а її залишилися користувачам Yahoo пропонує скористатися власним пошукачем.

З 28 червня Yahoo припиняє розробку програми та браузерного плагіна Axis, браузерного розширення для розробників Yahoo Browser Plus і продукту Citizen Sports. З 30 червня перестане працювати плейер Yahoo WebPlayer, який розробники могли вбудовувати у веб-сайти. З 1 липня музичний сервіс FoxyTunes буде об'єднаний з Yahoo! Music. Також одночасно з Google Reader закриється RSS-сервіс Yahoo.

Крім того, Yahoo припинить підтримку низки інструментів для розробників і локалізованих веб-сервісів. За допомогою стратегії реструктуризації гендиректор компанії Марісса Майєр намагається повернути популярність провідним активів компанії, розширити рекламну інфраструктуру і наростити аудиторію.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: