"Алло" і "Мобілочка" вирішили об'єднатися

Четвер, 18 квітня 2013, 09:43

Власники стільникових мереж "Мобілочка" та "Алло" вирішили об'єднати компанії.

Про це пише "Комерсант­-Україна" з посиланням на учасників ринку побутової техніки та електроніки.

"У вівторок засновник "Мобілочки" зібрав топ-менеджмент і оголосив про злиття двох компаній.

Увечері керівники повідомили цю інформацію співробітникам. Всі операційні та управлінські питання об'єднання вирішуватимуться в найближчому майбутньому", - поінформувало джерело в мережі.

Реклама:

У прес-службі "Мобілочки" підтвердили факт об'єднання, відмовившись від подальших коментарів.

"Всі подробиці будуть озвучені, коли злиття завершиться", - відзначили в прес-службі мережі.

Джерело в одній з галузевих дистриб'юторських компаній зазначило, що у вівторок в "Алло" власники також збирали топ-менеджмент, якому було оголошено про купівлю "Мобілочки".

"Переговори між власниками ще активно ведуться. Розглядаються два варіанти - як покупка, так і об'єднання", - каже джерело в одному з найбільших вендорів.

Сума угоди не розголошується. Гендиректор "Алло" Валерій Золотухін та операційний директор мережі Максим Раскін відмовилися від коментарів, пише видання.

Мережа "Мобілочка" входить до мобільної групи Synergy, була заснована Костянтином Письмаком, Тарасом Сердюком та Леонідом Лапідусом в 2004 році.

За даними учасників ринку, Сердюк вийшов зі складу акціонерів в 2009 році, продавши свою частку пану Письмаку, якому належить більше 50% мережі, що об'єднує 417 магазинів в 149 містах. Фінансові показники компанія не розкриває.

Мережа "Алло" була створена в 1998 році в Дніпропетровську Григорієм та Дмитром Деревицькими. За даними сайту компанії, мережа об'єднує більше 500 магазинів "Алло" в 130 містах. Фінансові показники не розкриваються.

Зараз мережі практично не відрізняються за форматом і ціновою політикою, відзначають учасники ринку

Учасники кажуть, що при об'єднанні мереж вигідніше всього залишити працювати на ринку обидва бренди - "Алло" і "Мобілочку".

"Витрати компаній на просування брендів були практично рівнозначні. Впізнаваність вивіски одного і другого дуже висока серед населення України", - зазначає Шолошенко.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!