ТВі змінив власника

Четвер, 11 квітня 2013, 11:32

ТОВ "Медіа інфо" збільшило свою частку в ТОВ "ТРК "ТелеРадіоСвіт", що здійснює супутникове мовлення під логотипом "ТВі", з 43,6% до 100%.

Про це передає "Інтерфакс-Україна".

Нагадаємо, до складу акціонерів каналу компанія "Медіа Інфо" увійшла 21 серпня 2012 року.

Згідно з ліцензією мовника, замість  Миколи Княжицього (став народним депутатом у 2012 році) та Володимира Павлюка (перейшов на СТБ у 2011 році), що вийшли з редакційної ради, а також померлого в кінці 2011 року Вацлава Гавела в раду увійшов ведучий каналу Олексій Ліхман.

Станом на вересень минулого року співвласниками "ТВі", крім "Медіа інфо", були Seradgill Holdings Ltd (49%) і ТОВ "Міжнародна медіа компанія" (Київ) - 7,4%. За даними Нацради, частка Seradgill Holdings раніше була ще вищою - 92,6%.

У свою чергу основним власником "Медіа Інфо" на вересень минулого року була компанія "Вілкокс Венчерз Лтд".

Чистий дохід ТРК "ТелеРадіоСвіт" в 2011 році збільшився на 46,8% - до 19,22 млн гривень, а чистий збиток скоротився в 2,9 разу - до 16,12 млн гривень.

У 2012 році після появи в складі власників "ТВі "ТОВ "Медіа інфо" колишній гендиректор каналу Микола Княжицький пояснив виданню "Телекритика", що введення українських співвласників пов'язане з виконанням норм закону про розміщення політичної реклами, проте кінцевий власник каналу залишився незмінним - це Костянтин Кагаловський. 

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!