"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Кременчуцький сталеливарний завод може відновити експорт до Росії

Середа, 10 квітня 2013, 10:00

Сертифікат на бічні рами візків вантажних вагонів Кременчуцького сталеливарного заводу, який дозволяє компанії продавати цю продукцію в Росії, був відновлений 5 квітня.

Про це повідомив Реєстр сертифікації на федеральному залізничному транспорті, пише "Комерсант-Україна".

"Український завод прийняв рекомендовані нами заходи, які дозволили підвищити якість продукції, а також зобов'язався замінити невелику партію бракованого лиття", - розповів заступник керівника російського відомства Михайло Мельников.

Глава профкому КСЗ Олександр Шишкін говорить, що минулого тижня підприємство інспектувала російська делегація - їй був представлений повний звіт про виконання розпоряджень реєстру.

Реклама:

"Зараз наше головне завдання - розпродати продукцію, що накопилася на складах. Це більш ніж місячний обсяг виробництва. Ми сподіваємося запустити завод вже цього місяця", - зазначив він.

Закриття російського ринку для КСЗ вилилося в недовиробництво близько 8 тис вагонокомплектів. Виходячи із середніх цін за цей період, це близько 100 млн доларів недоотриманого прибутку. Простій КСЗ вплинув і на вагонобудівні заводи, пише видання.

"Проблеми випробували одного з найбільших в країні виробників - Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ). Глава правління підприємства Євген Хворост заявляв у лютому, що через брак лиття КВБЗ може зупинитися", - йдеться в матеріалі.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: