Абонентам "Київстар" підготували комісійне покращення

Четвер, 28 лютого 2013, 18:40

З 1 березня змінюються умови роботи оператора мобільного зв'язку "Київстар" з тими фінансовими сервісами, які приймають кошти за поповнення рахунку.

Про це йдеться в повідомленні компанії, передає АIN.

Згідно з повідомленням, оператор вирішив відмовитися від внутрішньої комісії, іншими словами, d мережах "Алло" або "Мобілочка" вже не будуть пропонувати послугу поповнення рахунку без комісії. Це торкнеться всіх сторонніх систем оплати рахунків за мобільний зв'язок.

На думку деяких експертів ринку систем оплати, подібний крок услід за "Київстаром" можуть через пару місяців повторити і два інших найбільших мобільних оператори - "МТС Україна" і life :).

Як повідомили в компанії, розмір плати, що стягується при поповненні мобільного рахунку абонента, тепер буде визначатися фінансовою установою самостійно.

"Якщо абоненти не бажають сплачувати комісію за поповнення свого мобільного рахунку, вони можуть поповнити рахунок в магазинах "Київстар", центрах обслуговування абонентів компанії, на сайті оператора, і іншими способами поповнення рахунків без сплати комісій або відрахувань", - пояснюють у компанії.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua