"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

У МОЗ кажуть, що люди стурбовані рекламою дієтичних добавок

П'ятниця, 4 січня 2013, 13:52

У Міністерстві охорони здоров'я кажуть, що люди скаржаться на активізацією реклами дієтичних добавок.

Про це йдеться у повідомленні міністерства.

У відомстві повідомили, що до міністерства продовжують надходити звернення громадян щодо можливих неправомірних дій осіб, що реалізують дієтичні добавки, реклама яких транслюється в ефірі радіокомпаній, телерадіокомпаній тощо.

"Відповідно до статті 8 закону "Про рекламу" розповсюджувачі реклами не можуть поширювати рекламу, якщо відповідно до законодавства товари, що рекламуються, підлягають обов'язковій сертифікації або їх виробництво вимагає наявності ліцензії, а рекламодавець не надав розповсюджувачу реклами копії таких ліцензій", - пояснили у відомстві.

Реклама:

У МОЗ заявили, що з метою запобігання введення в оману населення під час реклами, яка направлена на застосування методів лікування хвороб, містить у тексті діагноз, назву лікарського засобу або інші натяки на медпослуги, міністерство просить вимагати ліцензію.

"Нагадуємо, що ст. 39 закону "Про безпечність та якість харчових продуктів" забороняє рекламу продуктів для спецдієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок без погодження її тексту з органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я", - зазначили у відомстві.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: