"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Незадоволені споживачі отримали лише 6 мільйонів компенсації

Середа, 16 січня 2013, 15:41

Незадоволені якістю товарів і послуг споживачі в 2012 році отримали компенсацій на суму 6 мільйонів гривень.

Про це заявив на брифінгу голова Державної інспекції з питань захисту прав споживачів Сергій Орєхов, передає "Укрінформ".

"Упродовж 2012 року громадяни офіційно звернулися до нас 29 тисяч разів. Це лише офіційні листи, з цих скарг 62% було вирішено на користь споживачів, їм компенсовано 6 мільйонів гривень", - сказав Орєхов.

За його словами, найпроблемнішими залишаються сфери надання послуг, в тому числі послуги ЖКГ, якість продовольчих та непродовольчих товарів, а також торгівля через інтернет.

Реклама:

Як повідомлялося, нещодавно Орєхов порекомендував громадянам, які постраждали внаслідок затримки чи скасування рейсів компанії "АероСвіт", добиватися компенсацій у судах.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: