Думка експерта: Права пасажирів у разі скасування чи затримки авіарейсів

П'ятниця, 11 січня 2013, 17:06

"АероСвіт" та "МАУ"  організували повернення на Україну пасажирів із закордонних аеропортів.

Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Крім того, Міністерство назвало права пасажирів у разі скасування чи тривалої затримки авіарейсів.

Скасування рейсу:

Реклама:

1. На вибір пасажира:

1.1. Якщо пасажир немає більше бажання подорожувати:

- відшкодування вартості квитка або його частини упродовж 7 днів;

- зворотний рейс у початковий пункт відправлення за першої можливості;

1.2. У випадку продовження перевезення зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

2. Виплата компенсації для рейсів дальністю:

- 1,5 тис км або менше - 250 євро;

- 1,5 тис  - 3,5 тис км - 400 євро;

- понад 3,5 тис км - 600 євро.

Перевізник має право зменшити наведену компенсацію на 50%, якщо пасажиру пропонується заміна маршруту перевезення до його пункту призначення альтернативними рейсами, час прибуття якого/яких не перевищує запланованого на:

- 2 години - для рейсів дальністю 1,5 тис км або менше; 

- 3 години - для рейсів дальністю 1,5 тис - 3,5 тис км;

- 4 години - для рейсів дальністю понад 3,5 тис км.

Пасажир має право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу:

- щонайменше за два тижні до запланованого часу відправлення;

- у період не більше ніж за два тижні і не менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за дві години до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через  чотири години після запланованого часу прибуття;

- менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за годину до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через дві години після запланованого часу прибуття.

Перевізник не зобов’язаний виплачувати компенсацію, якщо він може надати підтвердження того, що причиною скасування рейсу була дія непереборної сили або надзвичайна ситуація, якій не можна було запобігти, навіть якби було вжито усіх заходів.

1. Харчування та прохолодні напої у розумному зв’язку з часом очікування нового рейсу.

2. Два безкоштовних дзвінка або відправлення теле/факс-повідомлення чи е-mail, виходячи з технічних можливостей аеропорту.

3. Трансфер за маршрутом аеропорт-готель-аеропорт.

4. Місце в готелі, якщо пасажир змушений чекати на відправлення впродовж однієї або більше ночей чи якщо час додаткового очікування пасажиром більше, ніж передбачалось.

Затримка рейсу:

1. При затримці рейсу:

- на 2 години або більше для рейсів дальністю до 1,5 тис км;

- на 3 години або більше для рейсів дальністю від 1,5 тис до 3,5 тис км;

- на 4 години або більше для інших рейсів надаються за нормами перевізника харчування та освіжаючі напої і можливість здійснити два безкоштовних дзвінка, або відправити факс-повідомлення чи е-mail.

2. Якщо виконання рейсу відкладається на наступний день - номер в готелі, харчування та забезпечення трансферу по маршруту аеропорт-готель-аеропорт.

3. Якщо затримка складає хоча б 5 годин - відшкодування вартості квитка (його частини), зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!