"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Спад на світовому ринку злиття та поглинань продовжився – Ernst&Young

Четвер, 27 грудня 2012, 11:18

Загальна вартість операцій злиття і поглинання у 2012 році знизилася удвічі порівняно з рекордними обсягами, зафіксованими у 2007 році.

Про це свідчать дані дослідження, проведеного компанією "Ernst&Young", передає "УКРІНФОРМ".

"Загальна вартість операцій на світовому ринку злиття і поглинань (M&A) знизилася на 47% з рекордних 4,3 трлн доларів, зафіксованих у 2007 році, до прогнозних 2,25 трлн доларів США, а їхня кількість зменшилася на 21% з 46,701 у 2007 році до 36,865 у 2012 році", - йдеться у повідомленні.

Макроекономічні проблеми, у тому числі тривала криза єврозони і загроза "фінансового обриву", в США утримували компанії розвинутих країн від укладення операцій злиття і поглинання.

Реклама:

Внаслідок, у 2012 році активність у цій області у всьому світі знизилася порівняно з попереднім роком: операцій стало менше на 12%, їхня загальна вартість знизилася на 8%.

У 2013 році очікується падіння інтересу великих міжнародних корпорацій до злиття та поглинань, і операцій у цьому секторі буде мало.

Як наголошується у дослідженні, країни БРІК у 2012 році витіснили представників єврозони з десятки країн із найбільшою загальною вартістю операцій.

У 2007 році до десятки країн світу з найвищою загальною вартістю операцій M&A входило 5 країн єврозони. Єдиним представником БРІК у цьому списку була Росія. Сьогодні до нього входять Китай (друге місце), Бразилія і Росія.

З п'яти представників єврозони лише Німеччині вдалося зберегти за собою місце у десятці з 2007 року, причому зараз вона займає тільки дев'яте місце.

Аналітики компанії вважають, що у 2013 році міжнародні корпорації більш охоче інвестуватимуть у Китаї. До п'ятірки найпривабливіших з цієї точки зору країн також входять Індія (3 місце) і Бразилія (4 місце). До цього списку також увійшли Німеччина (5 місце) і США (2 місце).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: