Основним каналом мобільного маркетингу в Україні є SMS

Понеділок, 24 грудня 2012, 20:44

У 2012 році обсяг українського ринку послуг в області мобільного маркетингу становив близько 20 млн доларів.

Про це повідомили в агентстві LEAD9, що провело відповідне дослідження ринку, передає "proIT".

За оцінками LEAD9, середній бюджет однієї кампанії в 2012 році збільшився в середньому на 20% в порівнянні з попереднім роком.

Серед проектів 70% становлять акції з використанням SMS-каналу, 25% - інтеграція WEB-каналу в мобільні пристрої, а решта 5% - додатки, доповнена реальність і інші інновації.

Середній рівень відгуку за акціями з використанням мобільного маркетингу варіюється від 3 до 10%, а успішний ріст продажів в FMCG секторі за допомогою інструментів мобільного маркетингу досягає 70-80%.

"Зростання ринку обумовлене підвищенням інтересу українських споживачів до мобільного каналу комунікації", - розповіли в LEAD9.

За словами директора агентства Назара Гриника, 2012 року в Україні вперше продажі смартфонів перевищили продажі звичайних ПК.

"Це зростання спричинило за собою розширення можливостей мобільного маркетингу: не тільки SMS, але і мобільних додатків, геотаргетинга, онлайн відео, ігор та доповненої реальності", - розповів він.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!