Американці скоротили витрати в "чорну п'ятницю"

Неділя, 25 листопада 2012, 14:03

Виручка роздрібних магазинів США в перший день святкових розпродажів, відомий як "чорна п'ятниця", в 2012 році скоротилася на 1,8% в порівнянні з 2011 роком.

Про це йдеться в даних дослідницької компанії ShopperTrak, передає "Лента.ру" з посиланням на АР.

Згідно з повідомленням, всього 23 листопада, американці витратили близько 11,2 млрд доларів в магазинах на території країни.

На думку аналітиків, на розмір виручки у "чорну п'ятницю" вплинуло те, що деякі мережі почали встановлювати знижки ще напередодні ввечері, у День подяки. Тим часом деякі покупці відзначили, що продавці не пропонують ні великий вибір товарів, ні дійсно вигідні знижки. Частина американців вирішила дочекатися суботи, щоб уникнути тисняви ​​в магазинах, звичайної для початку розпродажів.

Тим часом обсяги покупок через інтернет у порівнянні з 2011 роком зросли на 17,4% в День подяки і на 20,7% в "чорну п'ятницю". Зросло і число візитів в магазини незалежно від здійснення покупок - у 2012 році цей показник збільшився на 3,5% до 307,67 млн відвідувань.

Як відомо, максимальні знижки передбачені тільки для перших покупців, тому боротьба за місце буває жорсткою.У цей день знижки на товари в магазинах складають 40-90%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!