Мобільні оператори хочуть, щоб Google і Facebook платили за SMS

П'ятниця, 2 листопада 2012, 16:24

Мобільні оператори починають втрачати гроші і намагаються примусити "інтернетчиків" платити за доставку повідомлень своїм абонентам.

Про це заявив віце-президент американської компанії Telcordia (входить до групи Ericsson) Томас Кершау, передає "proIT".

Його компанія займається підтримкою трафіку безпосередньо для компанії Google.

"В Україну від таких сервісів як Google, Facebook and Twitter йде великий обсяг так званих A-to-P повідомлень (application to person, від додатка до абонента). Він уже досяг кілька мільйонів на день. І продовжує зростати. А українські оператори зараз думають, що з цим трафіком робити", - повідомив він.

Реклама:

За словами Кершау, надіслані на мобільні телефони повідомлення - це, головним чином, повідомлення про нові листи в електронній пошті, про повідомлення в соцмережах.

Тобто це оновлення, спосіб доставки яких можна налаштувати на персональних сторінках в інтернеті.

В основному такі повідомлення є важливими для користувачів звичайних телефонів, які хочуть бути постійно в курсі того, що відбувається з їх статусами в мережі.

Представник американської компанії відзначає, що вітчизняні оператори хочуть почати отримувати прибуток від такого виду послуг.

"Вони роздумують над тарифом за доставку СМС в розмірі 2 центи. Але це дуже багато. Ми вважаємо, що він повинен бути безкоштовним", - зазначає Кершау.

Таким чином якщо оператори встановлять на мережі ставку в кілька центів, інтернет-додатки будуть їм платити через посередників кілька десятків тисяч доларів на день.

Оператори підтверджують той факт, що обсяг повідомлень з інтернету швидко зростає, але при цьому відзначають, що фінансових і технічних складностей з їх відправниками не виникає.

"Сьогодні є потік таких повідомлень в нашій мережі, який обчислюється мільйонами в місяць, але при цьому в загальному щомісячному потоці - ця кількість не представляє критичного навантаження на мережу. Тому у нас поки не було планів з приводу особливої ​​тарифікації таких повідомлень", - заявили в компанії life:).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!