"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

КрАСЗ просить Януковича не збільшувати акциз на кузова

Понеділок, 19 листопада 2012, 19:22

Збільшення акцизного збору з 109 євро до 800 євро зробить продукцію українських автоскладальних підприємств неконкурентоспроможною.

Про це йдеться в листі президенту від виконавчого директора КрАСЗ Миколи Черниша, передає "Інтерфакс-Україна".

"Заплановане збільшення акцизного збору зі 109 євро до 800 євро зробить продукцію українських автоскладальних підприємств неконкурентоспроможною і поставить під питання саме існування нашого та інших аналогічних підприємств", - пише Черниш від імені підприємства.

За його словами, на сьогоднішній день SKD-складання здійснюють в Україні два підприємства: Кременчуцький автоскладальний завод і завод компанії Єврокар. Рівень локалізації виробництва досягає 30%. Кількість зайнятих - понад 3000 чол., щорічні відрахування до бюджету даних підприємств становлять сотні мільйонів гривень.

Реклама:

"Таким чином, дана законодавча ініціатива призведе до закриття кількох виробничих підприємств, створить неконкурентні умови для учасників ринку, негативно позначиться на загальному стані автомобільної галузі України в цілому", - говорить Черниш.

За словами виконавчого директора, підсумком впровадження даного закону буде не підтримка державою українського автопрому, а чергове створення привілейованого становища на ринку двох автомобільних заводів - Укравто (ЗАЗ) і Богдан.

Він звертає увагу, що Укравто і Запорізький автомобільний завод, що входить в її структуру, вже мали впродовж більше десятка років ряд податкових пільг та преференцій, результатом чого стали "багатомільярдні втрати для бюджету, а автомобільна галузь країни так не отримала, ні нових інвестицій, ні технологічного розвитку, ні приходу міжнародних автовиробників".

При цьому Черниш зазначив, що ЗАЗ і Богдан серійно випускають не більше п'яти моделей (з понад 400 представлених на ринку), які покривають ринковий попит не більше, ніж на 10-15%.

Резюмуючи, Черниш акцентував, що вищезгаданий законопроект призведе до скорочення бази оподаткування і зниження бюджетних надходжень на кілька млрд гривень протягом найближчих років, чергову хвилю кризи на автомобільному ринку з подальшими скороченнями персоналу та закриття низки автомобільних і супутніх виробництв.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: