Українські телеканали піднімуть ціни на рекламу

Понеділок, 29 жовтня 2012, 09:59

Найбільший продавець телевізійної реклами - група StarLightMedia (SLM; канали СТБ, ICTV, Новий канал, М1) повідомив про підвищення цін на 2013 рік.

Про це пише "Комерсант-Україна".

Як пише видання, керівник SLM Андрій Партика розповів, що зростання цін на каналах групи в 2013 році складе 20% за умови укладення контракту до кінця цього року, 30% - в перші місяці 2013 року та 40%, якщо операція буде закрита після березня 2013 року.

"Канали заповнені рекламою на 95%, тепер пора підвищувати її вартість", - зазначив він.

Про підвищення цін заявляє і сейлз-хаус Студія Медіа Альянс (продає рекламу на каналах груп 1 +1 та Медіа Група Україна).

Втім, підвищення  буде полягати лише в скасуванні чинної в цьому році програми, за якою при покупці ТБ-реклами на суму понад 5 млн гривень клієнт отримував безкоштовно ще до 30% обсягу рекламного часу.

Комерційний директор групи 1 +1 Валерій Варениця говорить, що можливо і більш значне подорожчання реклами.

І SLM, і 1 +1 впевнені, що підвищення цін дозволить ринку вирости на 20-25%.

"Цього року ринок був недооцінений рекламодавцями через цінові війни між гравцями", - вважає Партика.

Клієнти почергово домагалися від обох альянсів поступок у цінах на рекламу за умови ексклюзивного розміщення бюджетів на їх телеканалах. Через це, за оцінками Варениці, в 2012 році (обсяг ринку 3,3-3,4 млрд гривень) канали недоотримали близько 15% доходів.

Однак у рекламних агентствах вважають, що прогноз каналів завищений.

У свою чергу, директор найбільшого рекламного агентства Starcom Енвер Кікава відзначає, що бюджети, які рекламодавці планують витратити на рекламу наступного року, дозволять ринку зрости максимум на 10%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!