Мобільні оператори проти узгодження тарифів з Нацкомісією

Четвер, 25 жовтня 2012, 20:15

Тарифи на послуги мобільного зв'язку в Україні має регулювати ринок, а не регуляторний орган.

Про це заявили представники двох найбільших мобільних операторів країни - "Київстар" і "МТС Україна", передає "Інтерфакс-Україна".

На думку директора з регуляторно-правового забезпечення оператора мобільного зв'язку АТ "Київстар" Андрія Осадчука, регулювання роздрібних тарифів є крайнім методом регуляторного впливу, який може застосовуватися на ринку з обмеженим конкурентним середовищем.

"Тарифи має формувати ринок. Тому, на нашу думку, у регулюванні роздрібних ринків державою прямої необхідності немає", - зазначив Осадчук.

Реклама:

У "МТС Україна" також вважають, що регулювання роздрібних тарифів на мобільний зв'язок повинно мати серйозні обґрунтування.

"Предмет регулювання відсутній. Безпрецедентно низькі тарифи і необмежена свобода вибору операторів і пропозицій, яка є сьогодні у абонентів, саме є результатом вільної конкуренції, а не тарифного регулювання", - сказав генеральний директор "МТС Україна" Іван Золочівський.

Нагадаємо, Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), оприлюднила проект закону, який, окрім іншого, передбачає зобов'язання операторів зв'язку узгоджувати свої тарифи з комісією.

У разі незгоди НКРЗІ зможе заблокувати введення нових тарифів.

Як відомо, 27 вересня в АМКУ повідомили про початок розслідування щодо компаній, звинувативши операторів у завищенні тарифів та невиконанні висунутих в червні рекомендацій щодо зниження цін.

Відзначимо, що це вже друге розслідування відносно компаній - в кінці січня було відкрито справу щодо обгрунтованості тарифів на послуги роумінгу в країнах СНД.

За словами Кузьміна, Київстар та МТС-Україна можуть бути оштрафованіна суму до 10% виручки, тобто більш ніж на 2,1 млрд гривень.

У свою чергу оператори вважають, що виконали рекомендації АМКУ.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: