Facebook запускає свій подарунковий сервіс

П'ятниця, 28 вересня 2012, 14:17

Найбільша у світі соцмережа Facebook запустила новий сервіс Gifts, який дозволить користувачам відправляти реальні подарунки один одному.

Про це передає пише "Газета.Ru" з посиланням на  Los Angeles Times.

Тепер соцмережа може скласти пряму конкуренцію найбільшим інтернет-рітейлерам Amazon.com і eBay.

На думку аналітиків, новий сервіс дозволить Facebook збільшити щорічні доходи на 872 млн доларів.

Поки новий сервіс буде доступний тільки в США.

Партнерами Facebook з відправки подарунків стали близько 100 компаній, у тому числі мережа кав'ярень Starbucks, кондитерська Magnolia Bakery і квітковий магазин 1-800-Flowers.com.

Користувачі зможуть відправляти своїм друзям футболки, кекси і опудала тварин.

Користувач, який призначає подарунок, повинен буде ввести адресу доставки.

Крім того, у нього буде можливість змінити подарунок.

Після провального IPO, що відбувся 18 травня, соцмережа піддається жорсткій критиці з боку інвесторів, які заявляють, що Facebook не може знайти ефективні джерела доходу, окрім реклами на сайті.

Капіталізація соцмережі після первинного розміщення паперів обвалилася майже на 50%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!