Компанії США у напруженні очікують "бюджетного обриву"

Четвер, 27 вересня 2012, 17:36

Керівники компаній в США зараз менше впевнені в діловому прогнозі, ніж в минулі три роки.

Головна причина цього – страх, що викликаний дефіцитом бюджету і податковою політикою, пише Reuters.

Невизначеність укупі з уповільненням попиту в Азії і Європі примушує корпоративних лідерів відкладати рішення про великі інвестиції і наймання співробітників та негативно впливає на продажі.

"Якщо ми не вирішимо питання бюджетного обриву і питання прогнозованості податків для громадян і компаній, при тому що решта світу в жалюгідному стані, для нас це буде дійсно погано", - сказав Джон Чамберс, керівник Cisco Systems Inc.

Реклама:

Згідно з дослідженням Business Roundtable, близько 34% американських керівників хочуть скоротити кількість робочих місць в США в наступні шість місяців, тоді як у минулому кварталі таких було 20%.

Тільки 30% планують збільшувати капітальні видатки, у порівнянні з 43% раніше.

Індекс довіри керівників впав до мінімуму з третього кварталу 2009 року, коли США тільки вийшли з найгіршої рецесії за 80 років.

Головний винуватець всього цього - "бюджетний обрив", тобто одночасно автоматичне скорочення бюджетних витрат на 600 мільярдів доларів (за умови, що законодавці не прийдуть до іншого рішення) і підвищення податків, починаючи з 1 січня 2013 року.

Найсерйозніший удар припаде на сектори оборони та охорони здоров'я, яким належить пряме скорочення фінансування.

Але викликаний цим спад може вплинути на всю економіку.

Інше дослідження, проведене Deloitte, виявило, що думка фінансових директорів про ділові перспективи також погіршилася в поточному кварталі.

Близько 80% фінансових директорів американських компаній сказали, що економіка зупинилася або ось-ось зупиниться.

Керівники попереджають, що нездатність досягти компромісу може підірвати нестабільну світову економіку, яка, крім того, переживає європейську боргову кризу і уповільнення зростання в Китаї.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: