Google обходить Facebook з продажу медійної реклами

Четвер, 20 вересня 2012, 14:11

Пошукова система Google обходить Facebook за доходами від продажів медійної реклами.

Про це повідомляють "Ведомости" посилаючись на дослідження компанії eMarketer.

За даними eMarketer, Google очікує отримати 2,3 млрд доларів від продажу медійної реклами в цьому році в порівнянні з 1,38 млрд доларів роком раніше. Це приблизно 15,4% всього ринку в США (у 2011 році частка Google становила 13,5%). Ці показники не враховують витрат на виплати партнерам Google.

У той же час eMarketer знизила прогноз виручки Facebook від продажу цього виду реклами. Очікується, що соціальна мережа за підсумками поточного року продасть реклами на 2,16 млрд доларів у порівнянні з 1,74 млрд доларів роком раніше. Частка ринку Facebook складе 14,4%.

Раніше аналітики eMarketer очікували від Facebook 2,58 млрд доларів виручки від реклами цього року.

Крім того, агентство оцінило доходи Facebook від мобільної реклами у США майже вдвічі нижче, ніж у сервісу мікроблогів Twitter (72,7 млн доларів у порівнянні з 129,7 млн доларів) незважаючи на значно більше охоплення.

Беззаперечним лідером цього ринку залишається Google – його сумарний виторг від мобільної реклами досягне 1,4 млрд доларів в поточному році, прогнозує eMarketer.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"


powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!