GM і Chrysler не пустили на свої заводи кандидатів у президенти США

Вівторок, 28 серпня 2012, 18:25

Американські автомобільні компанії General Motors і Chrysler, що вижили в 2009 році завдяки допомозі держави, заборонили кандидатам в президенти США виступати на своїх заводах.

Хоча державі належить 32% акцій General Motors, керівництво компанії визнало, що надавати свої заводи для передвиборної боротьби "не годиться", пишуть "Ведомости".

Ford - єдиний великий автовиробник в США, який у розпал кризи не просив грошей у Білого дому, залишився вірним своєму давньому принципом - не брати участь у політичних кампаніях.

Chrysler, який повернув гроші Мінфіну і викупив свої акції у держави, послався на те, що не може зупинити роботи на півдня, щоб слухати передвиборні промови.

Реклама:

Президент США Барак Обама пишається тим, що Білий дім врятував гордість американського автопрому.

Віце-президент Джо Байден так описує досягнення нинішньої адміністрації: "Усама бен Ладен мертвий, а General Motors живий".

Кандидат в президенти США від Республіканської партії Мітт Ромні стверджує, що Мінфіну пора продати частку в General Motors: допомога цьому підприємству у 2009 року була порожньою витратою бюджетних коштів.

Стан автопрому є однією з найважливіших тем у передвиборчій кампанії обох кандидатів. Штат Огайо, де розташовано багато автомобільних заводів, так і не визначився, за кого голосувати.

Професор політології в Університеті Акрон Девід Коен вказав, що під час візиту в цей ключовий штат Обама не забув нагадати про допомогу держави автомобільним компаніям.

"Він вірить, що його рішення врятувати GM і Chrysler зіграє свою роль в Огайо", - сказав Коен, зазначивши, що General Motors і Chrysler відчувають себе "дуже ніяково", опинившись предметом політичних дебатів.

General Motors підтвердив, що, на відміну від минулих передвиборчих кампаній, на цей раз не стане надавати автомобілі делегатам партійних з'їздів - ні республіканцям, ні демократам.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: