Податкова наказала виробникам горілки і сигарет "вийти з тіні"

Понеділок, 27 серпня 2012, 19:04

У ході зустрічі представників тютюнової та лікеро-горілчаної індустрії з керівництвом Державної податкової служби, глава фіскального відомства Олександр Клименко в категоричній формі зажадав від горілчаних та сигаретних магнатів відмовитися від схем мінімізації.

Про це ZN.UA повідомило джерело, знайоме з ситуацією на ринку.

Зокрема, глава Клименко заявив, що дані про обсяги виробництва та реалізації підакцизної продукції не відповідають платежам до бюджету: суми, що вносяться до держскарбниці, значно менші розрахункових цифр, заснованих на результатах господарської діяльності операторів ринку тютюну та алкоголю.

Все це, на його думку, говорить про масштабне застосування схем ухилення від оподаткування.

Реклама:

Зокрема, за даними ДПСУ, про факти ухилення від оподаткування свідчать, по-перше, диспропорції між імпортом сировини та офіційними даними про обсяги продукції, що випускається.

Наприклад, сигаретних фільтрів на деякі фабрики завозиться іноді в 20 разів більше, ніж потрібно для випуску задекларованої партії сигарет.

Загальнорічні ж обсяги поставки фільтрів в Україні перевищують обсяги виробництва (офіційно декларовані) в десятки разів, і, на думку податківців, ця «понадпланова» сировина йде на виробництво контрафактної продукції, яка ніде не враховується.

Крім того, податкова вважає завищеними витрати горілчаних і тютюнових брендів на маркетингові послуги, а також протестує проти продажу лікеро-горілчаної продукції за договором комісії.

На думку Клименка, такі схеми потрібні компаніям для того, щоб зменшити сплату ПДВ та податку на прибуток до бюджету.

Як повідомило ZN.UA джерело, податківцям за тиждень профілактичного відпрацювання ринку (з 17 по 23 серпня) вже вдалося мобілізувати до бюджету додатково 100 млн грн.

Як повідомлялося, за оцінками ДПС, частка нелегальної алкогольної продукції складає 15%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: