"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

Четверту гілку метро у Києві побудують росіяни

Четвер, 2 серпня 2012, 14:10

Переможцем конкурсних торгів на залучення компанії-консультанта щодо реалізації проекту будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву "Вигурівщина - Троєщина" стала "дочка" Внєшекономбанку Росії - ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування".

Про це ідеться у повідомленні прес-служби Київської міської державної адміністрації.

Всього на конкурс було отримано 6 заявок.

"Ми отримали ґрунтовні та виважені пропозиції від всіх учасників конкурсних торгів. Проте частина пропозицій була відхилена, оскільки не відповідала вимогам закону "Про здійснення державних закупівель". Ті ж конкурсні пропозиції, які відповідали вимогам закону, оцінювалися членами комітету з конкурсних торгів за наступними критеріями: ціна, наявність досвіду на ринку, рівень кваліфікації та внесення учасника до всеукраїнських та міжнародних рейтингів загальновідомих рейтингових агенцій", - сказав заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

Реклама:

"По кожному із критеріїв – ціна, досвід, кваліфікація – компанії-учасники отримали бальну оцінку. Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію "Федерального центру проектного фінансування", яка набрала 90 балів", – поінформував він.

КМДА очікує, що переможець конкурсу надасть висновки та пропозиції фінансового, юридичного та технічного характеру про засади, умови та параметри здійснення будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву "Вигурівщина – Троєщина".

Також, зазначив заступник голови КМДА, згідно з контрактом, консультант має розробити схему державно-приватного партнерства із наведенням аналітичних, статистичних, фінансових, техніко-економічних і соціально-економічних показників, наданням розрахунків витрат із визначенням термінів окупності та інших фінансових показників проекту.

"Оскільки така схема буде розроблена вперше в Україні, то наше завдання – створити таку систему, яка стане прикладом відносин між приватними інвесторами та державною, або муніципальною владою під час реалізації великих інфраструктурних проектів", – додав Крамаренко.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: